دومین سلسله نشست های اجرایی با تأمین کنندگان سامانه

دومین مرحله از سلسله نشست های اجرایی سامانه با حضور مدیران عامل، مدیران و کارشناسان فروش تأمین کنندگان محترم سامانه از تاریخ 22 بهمن الی 2 اسفندماه 95 در محل ستاد مرکزی سامانه ملی ساختمان کشور برگزار می گردد.

پس از برگزاری موفقیت آمیز مرحله اول سلسله نشست های اجرایی با مدیران و کارشناسان محترم تأمین کننده سامانه در شهریورماه 95، مدیریت امور تأمین کنندگان سامانه تصمیم بر برگزاری مرحله دوم سلسله نشست ها، اما با رویکردی متفاوت و تخصصی تر گرفت.

همانطور که مستحضر هستید بیش از 2/9 میلیون مترمربع پروژه در حال ساخت در قالب 9 پروژه در تهران، مشهد و یزد، استعلام، مناقصه و خرید مصالح و تجهیزات مورد نیاز خود را مستقیماً و بدون واسطه از 1300 تأمین‌کننده سامانه ملی تدارکات صنعت ساختمان کشور به روشی کاملاً نظام‌مند انجام می‌دهند.

طبق برنامه‌ریزی و مذاکرات صورت گرفته، طی هفته‌های آتی بیش از یک میلیون مترمربع پروژه دیگر نیز در تهران، تحت پوشش خدمات خرید و تدارکات سامانه ملی ساختمان قرار خواهند گرفت.

 

نامه و فرم اعلام حضور

در دومین مرحله نشست

لذا با عنایت به اهمیت موضوع، از کلیه مدیران عامل و فروش تأمین کنندگان محترم سامانه دعوت به عمل می آید تا با دانلود و تکمیل فرم پیوست فوق و حضور در این نشست مدیریتی که در محل ستاد مرکزی سامانه ملی ساختمان کشور برگزار می گردد، زمینه را برای استعلام و خرید مستقیم و بی واسطه مدیران پروژه های تحت پوشش سامانه از آن شرکت محترم را فراهم نمایید.

لازم است یک نکته را خدمت مدیران عامل محترم عرض نماییم :‏

با عنایت به تجربیات حاصل از نشست‌های قبلی و با توجه به حجم بالای خرید پروژه‌های حال حاضر و آتی سامانه و لزوم اتخاذ تصمیمات جدی که تنها در حیطه ‏اختیارات مدیران عامل می‌باشد، ضمن احترام به همه همکاران گرامی، پذیرش مدیران و کارشناسان شرکت، در این سلسله نشست‌ها، تنها در معیت ‏مدیرعامل، قائم مقام یا اعضاء هیأت مدیره شرکت مقدور می‌باشد.‏

لازم به یادآوری است که سامانه ملی ساختمان کشور، در این مرحله تنها پروژه‌های بیش از 10 هزار مترمربع ساخت و ساز را تحت پوشش خدمات خرید و تدارکات خود قرار می‌دهد و ‏موضوعات مورد بحث در این سلسله نشست‌ها صرفاً هماهنگی برای خرید و تدارکات پروژه‌های کنونی نیست. مباحث بسیاری مطرح می‌گردد که لازمه آن ‏حضور مدیرعامل و اتخاذ تصمیمات جدی در خصوص همکاری های آتی می باشد.‏

 

محوریت مباحث این نشست

 

معرفی پروژه‌های تحت پوشش سامانه و اقلام مورد نیاز آنها

 

 بررسی پروژه‌های در دست اقدام و آتی سامانه

 

هماهنگی بیشتر در خصوص نحوه همکاری، شرایط خرید و دریافت نقطه نظرات

 

تشریح مکانیزم عملیاتی استعلام، مناقصه و خرید سامانه از تولیدکنندگان محترم

     

نکته بسیار مهم

 

لازم به ذکر است خدمات تدارکاتی سامانه برای هیچیک از طرفین (پروژه و تأمین‌کنندگان) هزینه‌ای در بر ندارد و فاکتورهای خرید مستقیماً به نام پروژه و بدون هیچگونه دریافت کارمزد صورت می‌گیرد.

منافع سامانه از تجمیع خرید کلیه پروژه‌ها، برنامه‌ریزی و پیش‌خرید کالاها و مدیریت هزینه‌ها می‌باشد.

 

 

عضویت در کانال تلگرام تأمین کنندگان سامانه

 

با هدف هماهنگی بیشتر و ارتباط موثرتر، کانال تلگرامی اختصاصی مدیران عامل و نمایندگان محترم تأمین کنندگان سامانه شکل گرفته است و از همه مدیران و نمایندگان محترم درخواست می گردد عضو کانال فوق شوند تا در جریان اطلاعیه ها، فراخوان ها و استعلام های خرید پروژه های سامانه قرار بگیرند.

 

لطفاً بر روی آیکون روبرو کلیک نموده و عضو کانال شوید یا از آدرس زیر را در تلگرام وارد نمایید.

https://t.me/SakhtemanKala_Suppliers

@SakhtemanKala_Suppliers

لطفاً دقت بفرمایید که بعد از ورود به کانال، حتماً دگمه join را بزنید.

در صورتیکه هرگونه سوالی یا مشکلی در خصوص عضویت در کانال تلگرامی برایتان مطرح شد می توانید با کارشناس پشتیبان تأمین کنندگان سامانه به آدرس تلگرامی زیر مطرح بفرمایید :

@SakhtemanKala_support

یا با شماره تلفن های سامانه به شماره  24505-021 داخلی 115 و 111 مطرح بفرمایید.

 

تصاویر اولین مرحله نشست های سامانه

 
 
به نقل از سایت : sakhtemankala.ir