
یکی از اصلی ترین مشکلات و دغدغه های اصلی مدیران و صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی نحوه ورود سرمایه گذار به شرکت به نحوی که بتواند کمک به رونق و پیشرفت بنگاه آنان بنماید می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، سمینار علمی، کاربردی " سرمایه گذاری داخلی و بین المللی در هزاره سوم" در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ج.ا.ا با توجه به تحولات، تغییرات و مشکلات موجود برگزار می گردد.
سمینار
سرمایه گذاری داخلی و بین المللی در هزاره سوم
سرمایه، سرمایه داری و سرمایه گذاری
|
مورخ 14 دی ماه 1393
|
مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
مجری: موسسه فرهنگی و هنری عصر گفتگوی قلم
www.investment-conf.ir
|
برخی از مباحث سمینار
|
|

|
آشنایی با اصول سرمایه گذاری
|
|

|
آشنایی با استانداردهای سرمایه گذاری
|
|

|
آشنایی با اصول ورود به بازار سرمایه
|
|

|
آشنایی با استانداردهای مدیریت ریسک در بازار سرمایه
|
|

|
آشنایی با روشهای سرمایه گذاری پر سود
|
|

|
آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری در سال 94-1393
|
|
برخی از میهمانان و سخنرانان سمینار
|
|

|
مسئولین وزارت اقتصاد و دارایی
|
|

|
مسئولین سازمان بورس و اوراق بهادر
|
|

|
مسئولین سازمان سرمایه گذاری
|
|

|
اعضاء محترم کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی
|
|
مزایای ثبت نام در بخشهای VIP
|
ردیف
|
نوع ثبت نام
|
شرح خدمات
|
مبلغ (ریال)
|
ویژه همکاران سامانه مبلغ (ریال)
|
1
|
VIP
|
پذیرایی میان وعده (2 نوبت )+ پذیرایی نهار + پکیج حضور شامل کیف نوع 2 +CD، خودکار،یادداشت +حضور در بخش VIP+ اعطای فیلم مراسم+ دریافت گواهینامه حضور به امضاء اساتید+گواهینامه حضور از آکادمی EQUAL +دریافت گواهینامه از مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین ایران + دریافت گواهینامه از مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ( وزارت صنعت ، معدن وتجارت )
|
5/000/000
|
3/500/000
|
|
تعرفه حضور در کتاب الکترونیکی سمینار
|
رديف
|
شرح
|
تعداد
|
قيمت واحد (ريال)
|
ویژه همکاران سامانه(ريال)
|
1
|
صفحات داخلي
|
1 صفحه
|
6/000/000
|
4/200/000
|
2
|
صفحه اول
|
1 صفحه
|
24/000/000
|
16/800/000
|
3
|
صفحه دوم يا سوم
|
1 صفحه
|
17/000/000
|
11/900/000
|
4
|
صفحه چهارم يا پنجم
|
1 صفحه
|
14/000/000
|
9/800/000
|
5
|
صفحه ششم یا هفتم یا هشتم
|
1 صفحه
|
13/000/000
|
9/100/000
|
6
|
صفحه نهم روبروی شناسنامه
|
1 صفحه
|
12/000/000
|
8/400/000
|
7
|
درج لوگو پشت جلد کتاب مجازی
|
1 مرتبه
|
30/000/000
|
21/000/00
|
8
|
صفحه اول از انتها
|
1 صفحه
|
15/000/000
|
10/500/000
|
|
تعرفه فضای های خاص سمینار
|
نام پکیج
|
شرح
|
مبلغ ریال
|
ویژه همکاران سامانه مبلغ ریال
|
برنز
|
نمايش برد پروجکشن در هنگام معارفه در ابعاد 5*3 متر مربع +صفحه داخلی کتاب (1 صفحه داخلی )حضور در بخشVIP((برای 1 نفر)(
|
50/000/000 |
35/000/000 |
سیلور 2
|
نمايش برد پروجکشن در هنگام معارفه در ابعاد 5*3 متر مربع + کانتر نمایشگاهی صفحه داخلی کتاب ( 1صفحه داخلی ) + بنر خوش آمد اختصاصی در لابی سالن+ درج لوگو در فراخوانها و پوستر های سمینار + درج لوگو در بنر خوش آمد حضور در بخش VIP ((برای دو نفر))
|
70/000/000 |
49/000/000 |
سیلور 1
|
نمايش برد پروجکشن در هنگام معارفه در ابعاد 5*3 متر مربع + کانتر نمایشگاه( 2 عدد) + صفحه داخلی کتاب ( داخلی ) + درج لوگو در فراخوانها و پوستر های کنفرانس +درج لوگو در بنر خوش آمد + فضای نصب (1صفحه) استند خوش آمد اختصاصی + درج لوگو در کارتهای دعوت + صفحه کتاب (1 صفحه) +حضوردر بخش VIP (برای 5 نفر)
|
110/000/000 |
77/000/000 |
گلد 2
|
نمايش برد پروجکشن در هنگام معارفه در ابعاد 5*3 متر مربع +صفحه داخلی کتاب ( 1صفحه داخلی ) + درج لوگو در فراخوانها کنفرانس+ درج لوگو در بنر خوش آمد + درج لوگو در برد چاپی پای سن + کانتر نمایشگاهی 2 عدد +درج لوگو در کارت های دعوت + درج لوگو پشت جلد کتاب مجازی+ پخش تیزر از طریق LED های لابی + درج لوگو در فراخوانهای نشریه ای کنفرانس + حضور در بخش VIP (برای 10 نفر)+ پشت کارت دعوت+ اخذ گواهینامه بین المللی ISO +ساخت فیلم و عکس مستند نمایش
|
150/000/00 |
105/000/000 |
گلد 1
|
نمايش برد پروجکشن در هنگام معارفه در ابعاد 5*3 متر مربع + صفحه داخلی کتاب (1 صفحه داخلی ) + درج لوگو در فراخوانها و پوسترهای کنفرانس + درج لوگو در بنر خوش آمد + درج لوگو در برد چاپی پای سن +کانتر نمایشگاهی 2 عدد +درج لوگو در کارت های دعوت+ پخش تیزر از طریق LED های لابی+ درج لوگو در فراخوانهای سمینار + حضور در بخش VIP (برای 10 نفر)+ درج لوگو پشت جلد کتاب مجازی + برد حاشیه اتوبان چمران+بنر خوش آمد + روی کارت دعوت + اخذ گواهینامه بین المللی ISO +ساخت، تولید، پخش وتدوین برنامه 6 دقیقه ای از شبکه سراسری یک سیما + ساخت فیلم و عکس مستند نمایش |
210/000/000 |
147/000/000
|
|
کلیه تأمین کنندگان، مدیران پروژه ها و پرسنل نمایندگی ها و کارگزاری های سامانه ملی تدارکات صنعت ساختمان کشور که علاقمند به حضور در این کنفرانس می باشند، برای استفاده از تسهیلات سامانه، فرم ثبت نام در کنفرانس ( فرم روبرو ) را ابتدا دانلود و تکمیل می نمایند.
دقت بفرمایید که مبلغ واریزی را بر اساس تعرفه همکاران سامانه ملی ساختمان محاسبه نمایید.
سپس فرم تکمیل شده را اسکن نموده و با تکمیل فرم الکترونیک زیر آن را به مدیریت امور همایش ها و سمینارهای سامانه ارسال نمایید.
|

|
|
از طرف مدیریت امور همایش ها و سمینارهای سامانه، نامه معرفی متقاضی همراه با فرم ثبت نام متقاضی به مدیریت اجرایی کنفرانس ارسال می گردد. یک نسخه از این معرفی نامه به ایمیل متقاضی جهت اطلاع نیز ارسال می گردد.
متقاضیان ، محترم می توانند فرم تکمیل شده خود را به جای اسکن، به شماره تلفن 02122050380 داخلی 4 فکس نموده و سپس با شماره 02124522000 داخلی 101 سرکار خانم کمیجانی تماس گرفته و تأییدیه ارسال آن را دریافت نمایند.
در اینصورت حتماً در بخش توضیحات فرم زیر قید بفرمایید که فرم فکس شده است.
در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و پیگیری امور، با شماره تماس 02124522000 داخلی 101 سرکار خانم کمیجانی موضوع را مطرح نمایید.
|

|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
ارسال نظر